Dla każdego ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego opracowywany jest indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny w którym określany jest zakres dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb oraz możliwości psychofizycznych ucznia oraz metody pracy z dzieckiem – w tym pomoce dydaktyczne czy programy wspierające terapię.
Jako pomoc d
ydaktyczna świetnie sprawdza się nasza
podłoga i dywan w jednym ThingsMore1.0, który uczy przez zabawę. Dodatkowo rozwija umiejętności motoryczne, percepcyjne,
poznawcze i komunikacyjne. Poprzez
interakcję z wyświetlanymi obrazami, uczestnicy mają możliwość rozwijania
swoich umiejętności takich jak koordynacja wzrokowo-ruchowa, koncentracja,
refleks czy koordynacja mięśniowa.
Projekcyjne gry interaktywne można
dostosować do różnych poziomów umiejętności. Mogą zawierać proste zadania takie jak dotyk
czy ruch w odpowiedzi na wyświetlane obrazy, jak również bardziej zaawansowane
wyzwania, które obejmują rozwiązywanie problemów czy podejmowanie decyzji.