Uczeń z orzeczeniem- edukacja włączająca

 

Dla każdego ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego opracowywany jest indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny w którym określany jest zakres dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb oraz możliwości psychofizycznych ucznia oraz  metody pracy z dzieckiem – w tym pomoce dydaktyczne czy programy wspierające terapię.

Jako pomoc d
ydaktyczna świetnie sprawdza się nasza podłoga i dywan w jednym ThingsMore1.0, który uczy przez zabawę. Dodatkowo
rozwija umiejętności motoryczne, percepcyjne, poznawcze i komunikacyjne.  Poprzez interakcję z wyświetlanymi obrazami, uczestnicy mają możliwość rozwijania swoich umiejętności takich jak koordynacja wzrokowo-ruchowa, koncentracja, refleks czy koordynacja mięśniowa.

Projekcyjne gry interaktywne można dostosować do różnych poziomów umiejętności.  Mogą zawierać proste zadania takie jak dotyk czy ruch w odpowiedzi na wyświetlane obrazy, jak również bardziej zaawansowane wyzwania, które obejmują rozwiązywanie problemów czy podejmowanie decyzji.